pondělí 15. března 2010

Ve jménu kříže

Ve jménu kříže
Pojď ke mně blíže
A dřív než se opiji
Nabídnu ti hostii

Je celá z medu
Kapičky jedu
Ulpěly na ní
Vložím do dlaní

Víc se hodí pod jazyk
Řek bych, jde o hloupý zvyk
Vložím ti ji do rukou
S peněžitou zárukou

Zabil-li jsi, synu náš
Nabízím ti otčenáš
Když s penězi problém není
Nabídnu ti vykoupení

Na oplátku za své služby
Nabídni mi trochu družby
Zabiješ-li v Božím jménu
Uděláš to za odměnu

Odpuštění není problém
Krvavý čin kryjem dobrem
Zaplatíme, zlata dost
Kup si něco pro radost

Je-li ti to proti vůli
Přiostříme v zemi kůly
Tvá žena vaří lektvary
Chceš ji dostat na máry?

Víš, co dělá inkvizice
Dostane ji do márnice
Ženu s celou rodinou
Lásku tvoji jedinou

Takže běž a konej svaté
Ber si ženy, škrť je drátem
Muže rovnou podřízni
Nabídka má dobře zní

Slyšte, slyšte pravdu mou
Pravdu svatou, jedinou
Ostaní jsou pustí lháři
Jako svatí se jen tváří

To já jsem svatý, boží dítě
Nikdo jiný nespasí tě
Nic těžkého na tom není
Se mnou dojdeš odpuštění

Nabízím ti boží spásu
Když vylezeš z kanafasu
Stačí přijít v boží dům
A vyřiď to sousedům

Všechno najdeš v božím domě
Odříkávej slova po mně
Svaté jest, co boží je
Prodáváme hostie

Ty si myslíš, že já lžu?
Mluvíš jinak, než já přikážu?
Dvakrát si to rozmysli
Uznej, mluvíš nesmysly

Ostatní tě poslouchají
Říkáš, že vám něco tajím
Chcípni ty pse, mám tě dost
Nezvaný jsi u mě host

Pošlu na tě svého muže
Ten tě stáhne z vlastní kůže
Zapíchne tě o půlnoci
Získám je zpět do  své moci

Zasel jsi však jisté sémě
Lid nevěří dávno ve mně
Hlavy já jim napravím
Sám je všechny popravím

Ve jménu kříže
Přistupte blíže
Bůh má pro vás zprávu
Poví ji jen davu

Vejděte, jen pojďte dál
Vše bych pro vás udělal
Už je tady celá ves?
Strkám ruce do kapes

Teď je mám, já chytrá hlava
Obíhám už kostel zprava
Dveře jistím trámem
Teď je s nimi ámen

Z oken už se valí dým
Chtěli dál jít jenom s ním
Slyším je vevnitř, kůzlata
Jak teď buší na vrata

Prchám lesem, snad i řekou
Slzy z očí už mi tekou
Mea culpa, vina má
Vztek se s vinou prolíná

Bylo to tak po ránu
Probudím se na trámu
Visím na něm jako žok
Pro nohsledy to byl šok

Vznáším se teď vedle sebe
Chystám se na pouť do nebe
Vina mě však táhne k zemi
Prokletý jsem dětmi všemi

Ocitám se mezi stíny
Tíží mě můj pocit viny
Nejsem hoden žíti dál
O čem bych vám povídal

Bůh tu není, jenom děsy
zlosti, viny, strachu hlesy
Není tady příliš krásně
To patří do jiné básně.

Žádné komentáře:

Okomentovat