pondělí 15. března 2010

Nejsem poetický

Nejsem poetický
A nejsem příliš lidský
Citů jen přiměřeně
Tvářím se odměřeně

Nikdy se neomluvím
S nikým se nedomluvím
Na vás všechny koukám seshora
A říkají, že chybí mi pokora

Dělám si z lidí legraci
A nevhodné vtipy nevracím
Když mluvím jsem středem pozornosti
Té pozornosti nemám nikdy dosti

Většinou dostanu, co se mi zamane
A když ne, tak mi to za nehty zůstane
Když líbí se mi cizí věc
Bez ptaní dám si ji do kapes

Ve vztazích jsem majetnický
Vyžaduji věrnost vždycky
Pro mě to však neplatí
Přijímám návštěvy přímo do gatí

V názorech jsem neoblomný
Mluvím s tím, kdo je mi rovný
A kdo ne tak ten ať zmizí
Spory mi však nejsou cizí

Před zrcadlem tančím nahý
Z toho obrazu mívám pohled vlahý
A i když jsem od přírody malý
Laskám se pohledem, zatínám svaly

Miluji jen jednu osobu
Svou lásku vezmu si s sebou do hrobu
Bude to absolutní avantýra milostná
Navždy jen my dva, já a… já…

1 komentář: