středa 3. listopadu 2010

Příště

Se stále stejným pocit si sahám do svědomí
Co když najdu něco co neunesu
Co když sám se sebou hraju velké divadlo
A ve skutečnosti jsem někdo jiný
Co když si lžu do dlaní?
Co když se obelhávám do té míry
Že mé vědomí lže mému svědomí
A já jsem mimo hru?

Dokážu být zlý
A dokážu být mstivý
Ale co když je to jenom strach
Schovaný za společensky přijatelnější emoce
Jsem zlý protože se cítím ohrožený
Jsem mstivý protože se příště nechci cítit ohrožený
A přitom mám jenom strach

Strach z toho, že nejsem dost dobrý
Z toho, že zklamu… sám sebe
Chtěl jsem utéct… před ním.
Schovat jsem se chtěl
Ale stále mi stojí za patami a tiše vrní
Jako kočka na kamnech

Utečeš před psem… možná
Ale ne před svým strachem
To vím a přesto stále dokola utíkám
Rozeběhnu se a už už si myslím, že jsem vyhrál
Ale on mě přesto vždycky kousne do lýtka
Mě to zpomalí a on mě pozře
Jako had do sebe souká myš
Pěkně hlavou napřed

Ať už myslím na cokoliv
Vždycky se to stočí ke strachu
Můj strach je vír, co stahuje své okolí
Do svého středu
A já vím, že musím bojovat.
Zvednout hlavu a stát s příkrým čelem
Prudce vyfukovat vzduch jako býk
Před útokem na toreadora

Chodidly srostlý se zemí
A vědět, že příště
Už nebude mít šanci

1 komentář: